Naše služby
Thomas
Platforma Thomas HUB – online diagnostika pracovních kompetencí.
Důležitý nástroj HR profesionálů, kteří chtějí poznat potenciál interních a externích uchazečů, stávajících zaměstnanců i celých týmů nebo plánují, realizují a vyhodnocují osobnostní rozvoj zaměstnanců. Všechny dotazníky a testy jsou prováděny online není třeba nic instalovat. Skórování dotazníků a testů provádí systém bez možnosti zásahu certifikovaného pracovníka, čímž je zaručena objektivita každého výstupu. Dotazníky, testy a výstupy jsou dostupné až v 56 jazykových verzích, které lze vzájemně kombinovat. S platformou Thomas HUB pracuje zaměstnanec, který projde mezinárodně platnou certifikací.
Testování a konzultace s využitím online diagnostiky pracovních kompetencí.
Externí služba našich konzultantů a partnerů klientům, kteří nemají svůj interní Thomas HUB a certifikovaného zaměstnance.
Mezinárodní certifikace pro práci s dotazníky a testy platformy Thomas HUB.
Mezinárodní certifikace pro práci s dotazníky a testy platformy Thomas HUB.
Na dvoudenním semináři (webinář + prezenční individuální kurz + zkouška) se naučíte, jak Analýza osobního profilu (AOP) funguje. Seminář Vám objasní teorii a odborné termíny používané v hodnocení AOP. Získáte praktické dovednosti, díky kterým budete umět číst profily AOP, poskytnout zpětnou vazbu hodnoceným zaměstnancům, uchazečům i manažerům. Dozvíte se také, kdy a jak hodnocení AOP používat, jaké hodnoticí zprávy obsahuje a jaké výhody poskytne vaší firmě.
Certifikační seminář k produktům GIA a TEQIu
Na jednodenním semináři (pro každý produkt) je webinář + prezenční kurz + zkouška) získáte rozsáhlé vědomosti o emoční inteligenci a naučíte se interpretovat výsledky Dotazníku na povahovou emoční inteligenci (TEIQue). Seminář vám ukáže, jak posoudit požadavky pracovní pozice na emoční inteligenci kandidáta a jak využít výsledky hodnocení TEIQue k určení jeho silných a slabých stránek. Seminář vám poskytne také úplnou představu o tom, co měří dotazník Hodnocení všeobecné inteligence (GIA) a na jakých vědeckých poznatcích je založený.
Naučíte se zadávat, interpretovat a poskytovat zpětnou vazbu na hodnoticí zprávy a dozvíte se, jak výsledky hodnocení optimálně využívat.
Závěrečná certifikace (zkouška) se skládá z testu znalostí a případových studií (praktická zkouška).
- Hodnocení 360 (kompetence, kompetenční model, příprava a realizace hodnocení 360)
- Tým audit (týmové role, silné a slabé stránky týmu, zdroje konfliktů, požadavky na změny)
- Hodnocení ENGAGE (spokojenost x angažovanost, faktory ovlivňující angažovanost zaměstnanců, manažerský styl x angažovanost, tvorba akčních plánů)
- Moderní online nábor
- Podpora emoční stability zaměstnanců
- Začínáme sebepoznáním, které se bude skládat z osobnostních dotazníků a zpětné vazby na výsledky.
- Pokračujeme komunikací, komunikačním stylem a porozuměním ostatním lidem kolem nás.
- Následně se věnujeme managementu času, našim zvykům a zlozvykům, projdeme si situace, kde ztrácíme čas a jsme neefektivní.
- K práci manažera, vedoucího patří i zvládnutí asertivních strategií a konfliktů, trénujeme účinné strategie a zaměříme se na řešení problémů tak, abychom předešli konfliktům.
- Pochopení emocí je konkurenční výhodou v leadershipu, který je souborem specifických dovedností zaměřených především na vedení a motivaci lidí.
- Závěrem se zaměříme na budování sebedůvěry a zlepšení výkonu celého týmu, skvělý a angažovaný tým je vizitka manažera i celé firmy/organizace.
- Sebepoznání a poznání ostatních
- Efektivní komunikace
- Time management (Osobnost a řízení času)
- Asertivita
- Zvládání a řešení různých konfliktních situací
- Týmová spolupráce
- Inteligentní prodej
- Emoční inteligence pro konkrétní skupiny (manažer, obchodník, oddělení reklamací, call centrum…)
- Recruitment Masterclass
Služby